אימפורטרייד שירותי עמילות מכס ורשיונות יבוא

אימפורטרייד אינטרנשיונל 03-5477551          

קטלוג מוצרים


  עמילות מכס

עמיל מכס הנקרא גם סוכן מכס, הוא איש מקצוע המוסמך לייצג בעלי עסקים מול רשויות המכס והוא בעל נסיון בכל התהליכים הקשורים בסחר בינלאומי.

עמיל מכס הוא בעצם סוכן המתווך בין יצואנים ויבואנים ובין הרשויות בכל המסמכים הקשורים בפעילותם. הוא המוסמך והמורשה לבצע מטעמם ומטעם הרשויות את כל הפעולות המחייבות מהחוקים ומהתקנות. חשיבות השימוש בו נובעת, בין השאר, ממורכבות התהליכים הכרוכים בייצוא ובייבוא סחורות. מעת לעת מתבצעים שינויים בתקנות ובתעריפים. כאשר בעל מקצוע הבקיא ומעודכן בתחום מסדיר עבורכם את כל הניירת, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הכול יבוצע על פי חוק ובאופן המקצועי ביותר, כך שייחסכו מכם זמן ומאמצים ותימנע עגמת נפש. 

השימוש בעמיל מכס מקל על התהליך, מייעל, משכלל ומפשט אותו. אתם לא נדרשים להתעמק בכל התקנות והחוקים. עמיל המכס עושה זאת עבורכם. עמיל מכס יוכל ליידע אתכם בכל עת האם הסחורה.

כאשר בוחנים את היתרונות ואת התועלת בשירות עמילות מכס מגלים כי לא זה בלבד שלא ניתן לוותר עליהם אלא גם שאין תחליף לעמיל מכס מקצועי שאתם יכולים לסמוך עליו ולבטוח בו. הוא מעניק שירותי תיווך חיוניים ונדרשים, מונע כל פוטנציאל להסתבכות עם גורמי המכס, פוטר אתכם מראש מן המאמץ להצדיק פעולה מסוימת באי ידיעת הנהלים ומעניקה לכם שקט וביטחון הנובעים מהידיעה כי אתם נותנים בידיו האמונות.

תפקידו הרשמי של עמיל המכס קשור בעיקר בפעילות המורכבת הקיימת בתהליכים השונים של יבוא ויצוא. הוא משמש שלוח ונאמן של יבואן או יצואן כלפי שלטונות המכס. עליו להכין את הניירת המרובה, לדאוג לתשלום על ידי בעל העסק, ולסווג את הסחורות בסיווג ממנו ייקבע המיסוי, באופן שיהיה קביל על השלטונות. בכל מסוף בו פועלות תחנות המכס, יש לעמילים עמדות וסניפים, באמצעותם הם פועלים להליכים השונים.

לרוב התקשרות עם עמיל מכס כוללת גם מרכיבים אחרים בשילוח הבינלאומי, ביניהם: הובלה ימית, הובלה יבשתית, ביטוח ימי, מחסני ערובה, ועוד. רוב החברות לעמילות מכס, עוסקות בעצמן בצדדים אחרים של הלוגיסטיקה הקשורה בשינוע סחורות ממדינה למדינה, או שהן קשורות עם חברות בארץ וכן עם גורמים ורשויות גם בחו"ל.

בעלי עסקים בוחרים עמילי מכס בהתאם למספר קריטריונים חשובים:

ביכולתם לבצע במהירות וביעילות את הפעילות הבירוקרטית הכרוכה בשחרור סחורות או במשלוחן ליצוא.
בידע המקצועי שלהם. לעתים יש מחלוקת בין נציג המכס לבין העמיל על סיווג הסחורה המיובאת. סיווג זה קריטי בקביעת גובה המס.
ביכולתם להשיג ללקוחות שלהם חסכון בעלויות שונות הכרוכות בשילוח. למשל, הובלה ימית או הובלה יבשתית.
עמילי מכס בעלי מוניטין, מקושרים בהסכמים מסחריים רבים ומקיפים עם חברות שונות בכל רחבי העולם.
עמילות מכס היא מקצוע בו נדרשים מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה.

 




 
   

אימפורטרייד אינטרנשיונל - רח' דוד סחרוב 11 ראשון-לציון טל. רב קווי 03-5477551 פקס 03-5477552  דוא"ל info@importrade.co.il